Naprawa tylnych belek

Specjalnością naszego warsztatu jest naprawa tylnych belek w samochodach francuskich.
Wyposażenie techniczne, jakim dysponujemy oraz wieloletnie doświadczenie i zastosowanie najwyższej jakości części gwarantuje, że naprawa tylnej belki w Państwa samochodzie będzie trwała. Zapewniamy, że tylna belka powróci do pierwotnego stanu, zgodnego z fabrycznymi parametrami i może być eksploatowana przez kolejne 5-6lat.

Zachęcamy do skorzystania z oferty naszych doświadczonych pracowników, gdyż nie warto zlecać naprawy tylnej belki warsztatom nie mającym doświadczenia w tej dziedzinie. Błędy i niedociągnięcia, choćby najmniejsze, popełnione podczas naprawy powodują, że tylna belka ma znacznie obniżoną trwałość, co w konsekwencji rzutuje na bezpieczeństwo jazdy.

Co wskazuje na konieczność regeneracji tylnej belki?

Najważniejszymi objawami wskazującymi, że tylna belka powinna zostać zregenerowana są:

  • pochylenie kół do środka (szczególnie prawe koło),
  • wygląd pojazdu obciążonego w tylnej części,
  • przechylenie pojazdu na jedną stronę,
  • odgłosy podczas pokonywania nierówności na drodze (stukanie, skrzypienie),
  • odgłosy podczas skręcania (trzeszczenie),
  • odgłosy dochodzące z tyłu pojazdu (stukanie),
  • ocieranie koła o nadkole.
  • Tylna belka PEUGEOT, CITROEN, RENAULT


    Belka skrętna– rodzaj zawieszenia kół nienapędzanej osi tylnej. Stosowana w małych, tanich samochodach z uwagi na prostotę konstrukcji i niską cenę. Umożliwia też zabudowę głębokiego bagażnika z uwagi na zajmowanie małej ilości miejsca.
    Zbudowana jest z dwóch wahaczy wleczonych połączonych belką, najczęściej o otwartym, omegowym przekroju. Belka jest podatna na skręcanie (stąd nazwa). Umożliwia to w pewnym zakresie swobodny obrót wahaczy względem siebie, ale usztywnia całość w kierunku poprzecznym do osi samochodu. (źródło: Wikipedia)

    Tylna belka samochodu Renault
    Tylna belka samochodu Peugeot